Første i rækken af flyselskabschefer i artikelserien om “Ancillary revenue – det nye sort i flybranchen” er Air France KLM’s danske landechef. “Ancillary revenue er et nyt, interessant område for os. Vi har ikke givet det meget prioritet indtil men, men vi vil komme til at følge det meget tættere i fremtiden”, siger Vincent Audusseau, Country Manager Air France KLM Denmark. Hvert år flyver 75 millioner passagerer med Air France KLM. En del af disse er danske rejsende, som stiger på et KLM eller Air France fly i enten København, Billund eller Aalborg.
Ancillary Revenue: Air France KLM
Af Kenneth Karskov
Første i rækken af flyselskabschefer i artikelserien om “Ancillary revenue – det nye sort i flybranchen” er Air France KLM’s danske landechef. “Ancillary revenue er et nyt, interessant område for os. Vi har ikke givet det meget prioritet indtil men, men vi vil komme til at følge det meget tættere i fremtiden”, siger Vincent Audusseau, Country Manager Air France KLM Denmark. Hvert år flyver 75 millioner passagerer med Air France KLM. En del af disse er danske rejsende, som stiger på et KLM eller Air France fly i enten København, Billund eller Aalborg.
Første i rækken af flyselskabschefer i artikelserien om “Ancillary revenue – det nye sort i flybranchen” er Air France KLM’s danske landechef. “Ancillary revenue er et nyt, interessant område for os. Vi har ikke givet det meget prioritet indtil men, men vi vil komme til at følge det meget tættere i fremtiden”, siger Vincent Audusseau, Country Manager Air France KLM Denmark. Hvert år flyver 75 millioner passagerer med Air France KLM. En del af disse er danske rejsende, som stiger på et KLM eller Air France fly i enten København, Billund eller Aalborg.
by
Tags: