Ancillary Revenue er betegnelsen for alle disse små ekstra gebyrer, som flyselskaber finder på i disse år. Hos lavprisselskaberne er det bl.a. betaling for kuffert, mad ombord og sædereservation, men da disse produkter er inkluderet i billetprisen hos full-service selskaberne, så ser billedet lidt anderledes ud her. [caption id="attachment_3490" align="alignright" width="120" caption="Per Møller Jensen, SAS"][/caption] Blandt de traditionelle flyselskaber skal der dog også hentes lidt ekstra penge ind, og derfor er jagten gået ind på disse ekstra indtægter. Flybranchen.dk har derfor bedt Per Møller Jensen, Vice President, Marketing, CRM and EuroBonus hos SAS, om sit syn på Ancillary Revenue.
Ancillary Revenue: SAS
Af Kenneth Karskov
Ancillary Revenue er betegnelsen for alle disse små ekstra gebyrer, som flyselskaber finder på i disse år. Hos lavprisselskaberne er det bl.a. betaling for kuffert, mad ombord og sædereservation, men da disse produkter er inkluderet i billetprisen hos full-service selskaberne, så ser billedet lidt anderledes ud her. [caption id="attachment_3490" align="alignright" width="120" caption="Per Møller Jensen, SAS"][/caption] Blandt de traditionelle flyselskaber skal der dog også hentes lidt ekstra penge ind, og derfor er jagten gået ind på disse ekstra indtægter. Flybranchen.dk har derfor bedt Per Møller Jensen, Vice President, Marketing, CRM and EuroBonus hos SAS, om sit syn på Ancillary Revenue.
Ancillary Revenue er betegnelsen for alle disse små ekstra gebyrer, som flyselskaber finder på i disse år. Hos lavprisselskaberne er det bl.a. betaling for kuffert, mad ombord og sædereservation, men da disse produkter er inkluderet i billetprisen hos full-service selskaberne, så ser billedet lidt anderledes ud her. [caption id="attachment_3490" align="alignright" width="120" caption="Per Møller Jensen, SAS"][/caption] Blandt de traditionelle flyselskaber skal der dog også hentes lidt ekstra penge ind, og derfor er jagten gået ind på disse ekstra indtægter. Flybranchen.dk har derfor bedt Per Møller Jensen, Vice President, Marketing, CRM and EuroBonus hos SAS, om sit syn på Ancillary Revenue.
by
Tags: