Flyselskaberne kappes i disse om år om markedet til og fra Kina. Finnair, Lufthansa, KLM og Air France er blandt de mest aggressive med nye ruter til det folkerige land, men nu træder lavprisselskabet easyJet også ind i kampen. Ikke fordi easyJet vil begynde at flyve mellem Europa og Kina, men det stigende antal kinesiske turister i Europa begynder nu også at kunne mærkes hos lavprisselskabet. [caption id="attachment_4623" align="alignright" width="300"] easyJet kommer nu på kinesisk[/caption]
easyJet på kinesisk
Af Kenneth Karskov
Flyselskaberne kappes i disse om år om markedet til og fra Kina. Finnair, Lufthansa, KLM og Air France er blandt de mest aggressive med nye ruter til det folkerige land, men nu træder lavprisselskabet easyJet også ind i kampen. Ikke fordi easyJet vil begynde at flyve mellem Europa og Kina, men det stigende antal kinesiske turister i Europa begynder nu også at kunne mærkes hos lavprisselskabet. [caption id="attachment_4623" align="alignright" width="300"] easyJet kommer nu på kinesisk[/caption]
Flyselskaberne kappes i disse om år om markedet til og fra Kina. Finnair, Lufthansa, KLM og Air France er blandt de mest aggressive med nye ruter til det folkerige land, men nu træder lavprisselskabet easyJet også ind i kampen. Ikke fordi easyJet vil begynde at flyve mellem Europa og Kina, men det stigende antal kinesiske turister i Europa begynder nu også at kunne mærkes hos lavprisselskabet. [caption id="attachment_4623" align="alignright" width="300"] easyJet kommer nu på kinesisk[/caption]
by
Tags: