SAS løfter servicen på Business

SAS giver servicen på Business Class et ordentligt løft. “En restaurantoplevelse”, kalder flyselskabet det selv.

Af Kenneth Karskov
SAS investerer i disse måneder massivt i opgradering af selskabets syv Airbus A330 og A340 langrutefly. En af forbedringerne bliver en helt ny Business Class kabine, der kan måle sig med nogle af de bedste i verden. Nu lancerer SAS også et nyt koncept for servicen ombord på SAS Business, så forplejningen kan matche de fine forhold i den nye kabine. SAS omtaler selv det ny servicekoncept som ’en restaurantoplevelse med flere valgmuligheder, mere personlig service og en langt højere kvalitet ned i alle detaljer’. “Vi har lagt stor vægt på totaloplevelsen. Alt lige fra mad, drikke, duge, materialevalg og personlig service til atmosfæren i kabinen skal være med til at skabe en restaurantoplevelse i luften”, siger Gustaf Öholm, chef for ombordservice hos SAS. Det nye, forbedrede servicekoncept kan opleves på alle SAS’ langdistanceflyvninger fra 28. januar 2015. SAS har langdistanceruter fra Skandinavien til New York, Washington, Chicago, San Francisco, Houston, Beijing, Shanghai og Tokyo og åbner til september en rute til Hong Kong. SAS Business 2 SAS Business long-haul


Posted

in

by