RSS

BREAKING NEWS

Emirates forlænger med Arsenal

Af Kenneth Karskov // Flyselskabet Emirates forlænger sponsoratet med Arsenal Football Club indtil 2024. Prisen er ikke offentliggjort, men Arsenal har meldt ud, at det er klubbens største sponsoraftale til dato, og én af de største i fodboldhistorien. Em…

Rekordmange oversøiske ruter

Af Kenneth Karskov // Finnair kan i 2018 prale af rekordmange oversøiske flyvninger fra Helsinki - faktisk hele 27 af slagsen. Ruterne går til steder i Asien, Nord- og Centralamerika samt Mellemøsten. Asien er suverænt den største destination for Finnairs …

Lufthansa siger farvel til det gule haleror

Af Kenneth Karskov // Lufthansa siger farvel til den gule trane på haleroret, og opdaterer selskabets ikoniske design.  Det er første gang i næsten 30 år, at det tyske flyselskab piller ved det ikoniske blå-gule haleror, og dermed et af flybranchens mest kend…

  • 1
  • 2
  • 3

Norwegian kåret til bedste lavprisselskab på langdistance

  • Written by:
Af Kenneth Karskov

“Bedste lavprisselskab i Europa” og “Bedste lavprisselskab på langdistance” var de to priser, som Norwegian fik overrakt ved Skytrax World Airline Awards.

Uddelingen betragtes som den mest prestigefyldte i flybranchen, og administrerende direktør Bjørn Kjos modtog priserne sammen med udvalgte medarbejdere.

”Det er tredje år i træk, at Norwegian er blevet kåret til Europas bedste lavprisselskab, og derudover er det helt fantastisk, at vi er kåret som verdens bedste lavprisselskab på langdistance for første gang. Dette ville aldrig have kunne lade sig gøre uden de fantastiske medarbejdere i Norwegian, som hver dag gør deres yderste for, at vores passagerer skal have en god rejseoplevelse,” siger administrerende direktør Bjørn Kjos.

I kategorien ”bedste europæiske lavprisselskab” var også EasyJet og Germanwings nomineret, mens Norwegian var oppe imod JetStar og Air AsiaX i kampen om kåringen som ”bedste lavprisselskab på langdistanceruter”.

Skytrax World Airline Awards bliver uddelt på baggrund af verdens største undersøgelse af kundetilfredshed blandt flypassagerer fra 160 lande. Over 200 flyselskaber måles i undersøgelsen, og de rejsende vurderer alle aspekter af flyveoplevelsen, fra check-in i lufthavnen over sædekomfort om bord og til den mad som bliver serveret.