RSS

BREAKING NEWS

Nu kan du betale sædegebyret med bonuspoint

Af Kenneth Karskov // Gratis flybilletter, opgraderinger og hotelværelser. Det er mange muligheder for at bruge bonuspoint, men i takt med at de traditionelle flyselskaber er begyndt at opkræve gebyrer for ting, der tidligere var en del af flybillettens pris,…

Nu kommer der lavprisfly mellem Europa og Indien

Af Kenneth Karskov // Det islandske lavprisselskab WOW air har annonceret, at de vil åbne en rute til den indiske hovedstad Delhi. Dermed tager islændingene hul på en ny æra, hvor det bliver muligt at flyve lavpris til verdens største demokrati. Hidtil har…

Når flyselskaber sponserer fodbold... og det stikker af for dem

Af Kenneth Karskov // I sidste måned kunne Qatar Airways meddele, at de bliver ny sponsor for det italienske fodboldhold AS Roma. Dermed kommer flyselskabets navn på maven af de ikoniske bordeauxrøde trøjer indtil sommeren 2021. AS Roma er et af Italiens s…

  • 1
  • 2
  • 3

Norwegian kåret til bedste lavprisselskab på langdistance

  • Written by:
Af Kenneth Karskov

“Bedste lavprisselskab i Europa” og “Bedste lavprisselskab på langdistance” var de to priser, som Norwegian fik overrakt ved Skytrax World Airline Awards.

Uddelingen betragtes som den mest prestigefyldte i flybranchen, og administrerende direktør Bjørn Kjos modtog priserne sammen med udvalgte medarbejdere.

”Det er tredje år i træk, at Norwegian er blevet kåret til Europas bedste lavprisselskab, og derudover er det helt fantastisk, at vi er kåret som verdens bedste lavprisselskab på langdistance for første gang. Dette ville aldrig have kunne lade sig gøre uden de fantastiske medarbejdere i Norwegian, som hver dag gør deres yderste for, at vores passagerer skal have en god rejseoplevelse,” siger administrerende direktør Bjørn Kjos.

I kategorien ”bedste europæiske lavprisselskab” var også EasyJet og Germanwings nomineret, mens Norwegian var oppe imod JetStar og Air AsiaX i kampen om kåringen som ”bedste lavprisselskab på langdistanceruter”.

Skytrax World Airline Awards bliver uddelt på baggrund af verdens største undersøgelse af kundetilfredshed blandt flypassagerer fra 160 lande. Over 200 flyselskaber måles i undersøgelsen, og de rejsende vurderer alle aspekter af flyveoplevelsen, fra check-in i lufthavnen over sædekomfort om bord og til den mad som bliver serveret.