RSS

BREAKING NEWS

Det vrimler med nye USA ruter - og nu kommer tre mere...!

Af Kenneth Karskov // Icelandair har allerede to nye amerikanske destinationer på tapetet i 2018 - Dallas og Cleveland - men nu tilføjer selskabet yderligere tre byer i USA til deres rutenetværk. To af de nye destinationer har Icelandair tidligere fløjet t…

Fra i dag: Større morgenfly til København

Af Kenneth Karskov // Nu kommer der endelig flere sæder på eftertragtede morgenafgang ud af Midtjylland. Flyselskabet DAT har i den seneste tid haft så gode bookingtal på eftertragtede afgange om morgenen fra Midtjyllands Lufthavn til København, så selskabet …

Ny rekord: Aldrig før har SÅ mange rejst med Norwegian

Af Kenneth Karskov // Den 22. januar er det 25 år siden, at lavprisselskabet Norwegian blev skabt, og et kvart århundrede senere kan Norwegian kalde sig Nordens største flyselskab. Det er især de seneste år, at passagerudviklingen er gået stærkt, og nu kan…

  • 1
  • 2
  • 3

Læs 5 nye fly-anmeldelser

  • Written by:
Af Kenneth Karskov

Tag med Qatar Airways på Economy Class til Asien, få et kig indenfor i Singapore Airlines nye Business Class og Premium Economy kabine, få et indtryk af turen i ‘den lille flyver’ – Boeing 737 – som SAS sender over Atlanten på ruten til Boston og se hvordan Finnair har skudt sig op i den europæiske superliga med indretningen af deres nye Airbus A350.

1.

Tag med ombord på turen til Asien med Qatar Airways. Selskabet er ofte fremhævet som et af de mest luksuriøse, hvilket passer 100% på de dyre Business Class pladser, men er oplevelsen tilsvarende høj på de bageste sæder?

Tag med på turen fra København via Doha til Denpasar på Bali, ombord på Boeing 787 Dreamliner og Boeing 777. Især sidstnævnte har det mellemøstlige selskab pakket med sæder, hvilket gør det til knap så luksuriøs en oplevelse.

Læs her: Test: Qatar Airways Economy Class til Asien

2.

SAS har åbnet en ny rute fra København til Boston, men i modsætning til selskabets andre oversøiske flyvninger til Asien og USA, så foregår Boston-flyvningerne ikke på en af de store Airbus A330 og A340, men med den lille Boeing 737-700.

Det er samme flytype, som plejer at transportere passagerer rundt på de korte ruter i Europa., men over Atlanten til Boston på den amerikanske østkyst er der knap 8 timers flyvning.

Læs her: Test: SAS Business på Boeing 737 til Boston

3.

Singapore Airlines har længe tøvet med at indføre “Premium Economy” på selskabets oversøiske flyvninger. Argumentet har været, at med en Economy Class helt i topklasse, så var der ikke nogen grund til en mellemklasse.

Nu har Singapore Airliens skiftet mening og Premium Economy kabinen er klar på de første fly. Læs hvordan Singapore Airlines – et af verdens førende flyselskaber – sætter niveauet for Premium Economy.

Læs her: Test: Singapore Airlines Premium Economy

4.

Ved samme lejlighed kan du også tage et kig ind i Singapore Airlines spektakulære Business Class kabine, der måske er verdens bedste. Sædet er næsten bredt nok til at to kan sidde ved siden af hinanden, og når øjenlågene bliver tunge kan det forvandles til en 180 grader flad seng.

Komforten er således helt i top. og det samme er servicen, hvilket altid har været det fem-stjernede flyselskabs varemærke. Se hvordan turen foregår på de dyre pladser foran i flyet

Læs her: Test: Singapore Airlines Business Class

5.

Finnair flyver til en lang række kendte og mindre kendte rejsemål i Asien, og nu kan selskabet også prale af en af Europas bedste Business Class kabiner.

Finnerne er de første i Europa til at flyve med Airbus’ nye superfly A350, og er der skruet helt op for komforten ombord – og servicen følger godt med!

Læs her: Test: Finnair Airbus A350 til Asien