Finnair og airberlin er gået sammen om nyt fælles check-in område i Københavns Lufthavn, som er placeret i Terminal 2 tæt ved elevatoren til sikkerhedskontroellen. [caption id="attachment_4383" align="alignright" width="270" caption="Finnair og airberlin forbedrer check-in i Kastrup"][/caption] Check-in oplevelsen er en del af flyrejsen, som normalt ikke får megen opmærksomhed, og derfor et sted at spare for flyselskaberne. Mange rejsende kan i dag nøjes med automaterne eller internet check-in, men står man med kufferter, så kan en lang kø ved check-in være irriterende. ”Vi forventer at vores kunder vil føle det som en mærkbar forbedring af vores check-in,” lokker Robert Gustavsson, Finnairs landechef i Danmark.
Finnair og airberlin laver nyt check-in i København
Af Kenneth Karskov
Finnair og airberlin er gået sammen om nyt fælles check-in område i Københavns Lufthavn, som er placeret i Terminal 2 tæt ved elevatoren til sikkerhedskontroellen. [caption id="attachment_4383" align="alignright" width="270" caption="Finnair og airberlin forbedrer check-in i Kastrup"][/caption] Check-in oplevelsen er en del af flyrejsen, som normalt ikke får megen opmærksomhed, og derfor et sted at spare for flyselskaberne. Mange rejsende kan i dag nøjes med automaterne eller internet check-in, men står man med kufferter, så kan en lang kø ved check-in være irriterende. ”Vi forventer at vores kunder vil føle det som en mærkbar forbedring af vores check-in,” lokker Robert Gustavsson, Finnairs landechef i Danmark.
Finnair og airberlin er gået sammen om nyt fælles check-in område i Københavns Lufthavn, som er placeret i Terminal 2 tæt ved elevatoren til sikkerhedskontroellen. [caption id="attachment_4383" align="alignright" width="270" caption="Finnair og airberlin forbedrer check-in i Kastrup"][/caption] Check-in oplevelsen er en del af flyrejsen, som normalt ikke får megen opmærksomhed, og derfor et sted at spare for flyselskaberne. Mange rejsende kan i dag nøjes med automaterne eller internet check-in, men står man med kufferter, så kan en lang kø ved check-in være irriterende. ”Vi forventer at vores kunder vil føle det som en mærkbar forbedring af vores check-in,” lokker Robert Gustavsson, Finnairs landechef i Danmark.
by
Tags: