Faste kunder skal belønnes for deres loyalitet. Det er indgroet tankegang hos de traditionelle flyselskaber som SAS, Lufthansa og British Airways, men nye toner fra Europas næststørste lavprisselskab easyJet. Det er dog ikke det store easyJet på nuværende tidspunkt afslører omkring programmets indhold. Fordelene lyder “øget fleksibilitet ved bookinger, prisgaranti og telefonisk rådgivning”. “Da vi sammensatte vores prøveprogram, tog vi udgangspunkt i vores kunders ønsker og skræddersyede programmets tilbud efter, hvad de vægter højest. Modsat traditionelle loyalitetsprogrammer, som måles på kilometer, giver vores program kunderne værdi med det samme og er samtidig nemt at styre,” siger Carolyn McCall, easyJets administrerende direktør.

easyJet lancerer loyalitetsprogram
Af Kenneth Karskov
Faste kunder skal belønnes for deres loyalitet. Det er indgroet tankegang hos de traditionelle flyselskaber som SAS, Lufthansa og British Airways, men nye toner fra Europas næststørste lavprisselskab easyJet. Det er dog ikke det store easyJet på nuværende tidspunkt afslører omkring programmets indhold. Fordelene lyder “øget fleksibilitet ved bookinger, prisgaranti og telefonisk rådgivning”. “Da vi sammensatte vores prøveprogram, tog vi udgangspunkt i vores kunders ønsker og skræddersyede programmets tilbud efter, hvad de vægter højest. Modsat traditionelle loyalitetsprogrammer, som måles på kilometer, giver vores program kunderne værdi med det samme og er samtidig nemt at styre,” siger Carolyn McCall, easyJets administrerende direktør.
Faste kunder skal belønnes for deres loyalitet. Det er indgroet tankegang hos de traditionelle flyselskaber som SAS, Lufthansa og British Airways, men nye toner fra Europas næststørste lavprisselskab easyJet. Det er dog ikke det store easyJet på nuværende tidspunkt afslører omkring programmets indhold. Fordelene lyder “øget fleksibilitet ved bookinger, prisgaranti og telefonisk rådgivning”. “Da vi sammensatte vores prøveprogram, tog vi udgangspunkt i vores kunders ønsker og skræddersyede programmets tilbud efter, hvad de vægter højest. Modsat traditionelle loyalitetsprogrammer, som måles på kilometer, giver vores program kunderne værdi med det samme og er samtidig nemt at styre,” siger Carolyn McCall, easyJets administrerende direktør.
by