Flyselskabet Emirates er for første gang med på top 200 over over verdens største brands, viser ”2015 Brand Finance Global 500”-rapporten, som blev udgivet i denne uge. Det er fjerde år i træk, at Emirates klatrer op af listen. Nu er flyselskabet nummer 196 på listen, hvilket er en fremgang på 38 pladser på blot 12 måneder. Emirates’ anslåede brandværdi er vokset mere end 21% til 43 milliarder danske kroner. Flyselskabet bevarer dermed sin position som det mest værdifulde brand flybranchen. “Vores mål er at blive et af verdens førende livsstilsbrands og gøre Emirates-navnet synonym med rejser og oplevelser,” siger Sir Tim Clark, President Emirates Airline.

Emirates’ brandværdi: 43 milliarder
Af Kenneth Karskov
Flyselskabet Emirates er for første gang med på top 200 over over verdens største brands, viser ”2015 Brand Finance Global 500”-rapporten, som blev udgivet i denne uge. Det er fjerde år i træk, at Emirates klatrer op af listen. Nu er flyselskabet nummer 196 på listen, hvilket er en fremgang på 38 pladser på blot 12 måneder. Emirates’ anslåede brandværdi er vokset mere end 21% til 43 milliarder danske kroner. Flyselskabet bevarer dermed sin position som det mest værdifulde brand flybranchen. “Vores mål er at blive et af verdens førende livsstilsbrands og gøre Emirates-navnet synonym med rejser og oplevelser,” siger Sir Tim Clark, President Emirates Airline.
Flyselskabet Emirates er for første gang med på top 200 over over verdens største brands, viser ”2015 Brand Finance Global 500”-rapporten, som blev udgivet i denne uge. Det er fjerde år i træk, at Emirates klatrer op af listen. Nu er flyselskabet nummer 196 på listen, hvilket er en fremgang på 38 pladser på blot 12 måneder. Emirates’ anslåede brandværdi er vokset mere end 21% til 43 milliarder danske kroner. Flyselskabet bevarer dermed sin position som det mest værdifulde brand flybranchen. “Vores mål er at blive et af verdens førende livsstilsbrands og gøre Emirates-navnet synonym med rejser og oplevelser,” siger Sir Tim Clark, President Emirates Airline.