50% mere plads. Sådan lyder løftet fra Lufthansa til de passagerer, der er trætte af den trange plads på de bageste rækker, og derfor kan lokkes til at betale ekstra for at flyve på Premium Economy. Og det er netop de kunder, som Lufthansas nye mellemklasse handler om. Dem som sætter pris på 2-3 cm bredere sæde, 19 cm ekstra benplads og 10 cm ekstra plads ved skuldrene. De som gerne vil betale ekstra for at fjerne de værste gener ved at sidde 10-12 timer i en flyver på tværs af kontinenter, men som ikke vil punge ud for en Business Class billet.

Lufthansa: Vi satser benhårdt på Premium Economy
Af Kenneth Karskov
50% mere plads. Sådan lyder løftet fra Lufthansa til de passagerer, der er trætte af den trange plads på de bageste rækker, og derfor kan lokkes til at betale ekstra for at flyve på Premium Economy. Og det er netop de kunder, som Lufthansas nye mellemklasse handler om. Dem som sætter pris på 2-3 cm bredere sæde, 19 cm ekstra benplads og 10 cm ekstra plads ved skuldrene. De som gerne vil betale ekstra for at fjerne de værste gener ved at sidde 10-12 timer i en flyver på tværs af kontinenter, men som ikke vil punge ud for en Business Class billet.
50% mere plads. Sådan lyder løftet fra Lufthansa til de passagerer, der er trætte af den trange plads på de bageste rækker, og derfor kan lokkes til at betale ekstra for at flyve på Premium Economy. Og det er netop de kunder, som Lufthansas nye mellemklasse handler om. Dem som sætter pris på 2-3 cm bredere sæde, 19 cm ekstra benplads og 10 cm ekstra plads ved skuldrene. De som gerne vil betale ekstra for at fjerne de værste gener ved at sidde 10-12 timer i en flyver på tværs af kontinenter, men som ikke vil punge ud for en Business Class billet.
by