RSS

BREAKING NEWS

Her er verdens 10 bedste flyselskaber i 2018

Af Kenneth Karskov // Singapore Airlines er verdens bedste flyselskab anno 2018. Flyselskabet topper en liste af 100 selskaber, som analysefirmaet Skytrax har udarbejdet på baggrund af feedback fra 19 millioner rejsende over en 10 måneders periode. Denne l…

Endnu mere Turkish Airlines fra København

Af Kenneth Karskov // Turkish Airlines er et selskab, der ofte glider under radaren i Københavns Lufthavn, hvor det er selskaber som Qatar Airways, Emirates, Norwegian og SAS, der ofte stjæler overskrifterne. Det tyrkiske flyselskab udvider dog hele tiden …

Se billederne: Her er den nye Airbus A220

Af Kenneth Karskov // Airbus har navngivet flyfabrikkens seneste skud på stammen. Det nyeste medlem af Airbus familien kommer til at hedde... tadaa... Airbus A220. Der er tale om et passagerfly med plads til mellem 100 og 160 passagerer, og dermed kommer A…

  • 1
  • 2
  • 3

Norwegian kåret til bedste lavprisselskab på langdistance

  • Written by:
Af Kenneth Karskov

“Bedste lavprisselskab i Europa” og “Bedste lavprisselskab på langdistance” var de to priser, som Norwegian fik overrakt ved Skytrax World Airline Awards.

Uddelingen betragtes som den mest prestigefyldte i flybranchen, og administrerende direktør Bjørn Kjos modtog priserne sammen med udvalgte medarbejdere.

”Det er tredje år i træk, at Norwegian er blevet kåret til Europas bedste lavprisselskab, og derudover er det helt fantastisk, at vi er kåret som verdens bedste lavprisselskab på langdistance for første gang. Dette ville aldrig have kunne lade sig gøre uden de fantastiske medarbejdere i Norwegian, som hver dag gør deres yderste for, at vores passagerer skal have en god rejseoplevelse,” siger administrerende direktør Bjørn Kjos.

I kategorien ”bedste europæiske lavprisselskab” var også EasyJet og Germanwings nomineret, mens Norwegian var oppe imod JetStar og Air AsiaX i kampen om kåringen som ”bedste lavprisselskab på langdistanceruter”.

Skytrax World Airline Awards bliver uddelt på baggrund af verdens største undersøgelse af kundetilfredshed blandt flypassagerer fra 160 lande. Over 200 flyselskaber måles i undersøgelsen, og de rejsende vurderer alle aspekter af flyveoplevelsen, fra check-in i lufthavnen over sædekomfort om bord og til den mad som bliver serveret.