Norwegians bonusprogram runder 5 millioner medlemmer

Af Kenneth Karskov
Egentlig er det usædvanligt at et lavprisselskab har et bonusprogram, men ikke desto mindre ser det ud til at ‘Norwegian Reward” er en stor succes for flyselskabet Norwegian. Fem millioner medlemmer runder loyalitetsprogrammet, som får mere end 4.000 nye medlemmer om dagen, og alene i Danmark har Norwegian Reward 520.000 medlemmer. Dermed er Norwegian Reward også også vokset til at være større end SAS Eurobonus, der rummer 4,7 millioner medlemmer. ”At nå fem millioner medlemmer er en milepæl. Vi vil fortsætte med at ekspandere og introducere nye samarbejdspartnere, så vores medlemmer får endnu flere muligheder for at tjene CashPoints”, siger Brede Huser, chef for Norwegian Reward. Norwegian Reward er ikke et traditionelt bonusprogram med opsparing af point udregnet efter distancen på flyturen, hvor man så efterfølgende skal samle point fra en række flyture for at have optjent tilpas mange til en gratis flyrejse. I Norwegian Reward opsparer man CashPoints baseret på prisen for flybilletten. Disse CashPoints kan så efterfølgende bruges til at give rabat på en efterfølgende flyvninger, og således er det også muligt at bruge selv små mængder CashPoints til noget fornuftigt, så selv folk der kun flyver sjældent – eller sjældent flyver med Norwegian – kan få glæde af programmet.


Posted

in

by