SAS åbner rute mellem Stockholm og Hong Kong. Dermed vender det fællesskandinaviske flyselskab tilbage til Hong Kong efter mange års fravær. Nyheden kommer på en dag, hvor flyselskabet dominerer overskrifterne med et blodrødt regnskab, og lancerer – endnu – en spareplan, der skal barbere 1,64 milliarder danske kroner af udgifterne i SAS. I den sammenhæng er den nye Hong Kong rute blot nævnt i en bisætning. Det er dog ikke en helt uinteressant nyhed, for rygterne har længe talt om, at Hong Kongs flyselskab Cathay Pacific var på vej til Skandinavien.

SAS åbner rute til Hong Kong
Af Kenneth Karskov
SAS åbner rute mellem Stockholm og Hong Kong. Dermed vender det fællesskandinaviske flyselskab tilbage til Hong Kong efter mange års fravær. Nyheden kommer på en dag, hvor flyselskabet dominerer overskrifterne med et blodrødt regnskab, og lancerer – endnu – en spareplan, der skal barbere 1,64 milliarder danske kroner af udgifterne i SAS. I den sammenhæng er den nye Hong Kong rute blot nævnt i en bisætning. Det er dog ikke en helt uinteressant nyhed, for rygterne har længe talt om, at Hong Kongs flyselskab Cathay Pacific var på vej til Skandinavien.
SAS åbner rute mellem Stockholm og Hong Kong. Dermed vender det fællesskandinaviske flyselskab tilbage til Hong Kong efter mange års fravær. Nyheden kommer på en dag, hvor flyselskabet dominerer overskrifterne med et blodrødt regnskab, og lancerer – endnu – en spareplan, der skal barbere 1,64 milliarder danske kroner af udgifterne i SAS. I den sammenhæng er den nye Hong Kong rute blot nævnt i en bisætning. Det er dog ikke en helt uinteressant nyhed, for rygterne har længe talt om, at Hong Kongs flyselskab Cathay Pacific var på vej til Skandinavien.
by
Tags: