Fra forreste til bageste række kommer der nye stole i SAS flyene på ruterne til USA og Asien. Væk er den klassiske dybblå kabine, og i stedet kommer en grålig tone til at gå igen i kabinen på syv ud af 12 Airbus 330/340 hos SAS. Trofaste SAS kunder har efterlyst denne opgradering længe, og det har ikke været nogen hemmelighed i flybranchen, at SAS haltede efter på kabinekomfort på de lange flyvninger. Især Business Class får et ordentligt løft. I den nye kabine vil alle Business kunder få en seng, der kan lægges helt fladt ned – mod den nuværende stol, som er en skrå planke – og med linned og dyner fra den førende madrasproducent Hästens. Endnu vigtigere er, at SAS har valgt en Business Class stol, som giver alle passagerer direkte adgang til midtergangen. Der vil stå en stol i hver vinduesrække og to i midten af flyet.
Sådan ser SAS’ nye langrute kabine ud
Af Kenneth Karskov
Fra forreste til bageste række kommer der nye stole i SAS flyene på ruterne til USA og Asien. Væk er den klassiske dybblå kabine, og i stedet kommer en grålig tone til at gå igen i kabinen på syv ud af 12 Airbus 330/340 hos SAS. Trofaste SAS kunder har efterlyst denne opgradering længe, og det har ikke været nogen hemmelighed i flybranchen, at SAS haltede efter på kabinekomfort på de lange flyvninger. Især Business Class får et ordentligt løft. I den nye kabine vil alle Business kunder få en seng, der kan lægges helt fladt ned – mod den nuværende stol, som er en skrå planke – og med linned og dyner fra den førende madrasproducent Hästens. Endnu vigtigere er, at SAS har valgt en Business Class stol, som giver alle passagerer direkte adgang til midtergangen. Der vil stå en stol i hver vinduesrække og to i midten af flyet.
Fra forreste til bageste række kommer der nye stole i SAS flyene på ruterne til USA og Asien. Væk er den klassiske dybblå kabine, og i stedet kommer en grålig tone til at gå igen i kabinen på syv ud af 12 Airbus 330/340 hos SAS. Trofaste SAS kunder har efterlyst denne opgradering længe, og det har ikke været nogen hemmelighed i flybranchen, at SAS haltede efter på kabinekomfort på de lange flyvninger. Især Business Class får et ordentligt løft. I den nye kabine vil alle Business kunder få en seng, der kan lægges helt fladt ned – mod den nuværende stol, som er en skrå planke – og med linned og dyner fra den førende madrasproducent Hästens. Endnu vigtigere er, at SAS har valgt en Business Class stol, som giver alle passagerer direkte adgang til midtergangen. Der vil stå en stol i hver vinduesrække og to i midten af flyet.
by
Tags: