RSS

BREAKING NEWS

Nu kommer Air China til CPH - hvad kan du forvente?

Af Kenneth Karskov // Det er en af de mere stille ruteåbninger, når Air China d. 30. maj lancerer en ny rute mellem Danmark og Kina. Nye oversøiske forbindelser bliver ellers fejret med stor ståhej, og det var da også en historie i mange medier, at Cathay Pac…

Nu kan du betale sædegebyret med bonuspoint

Af Kenneth Karskov // Gratis flybilletter, opgraderinger og hotelværelser. Det er mange muligheder for at bruge bonuspoint, men i takt med at de traditionelle flyselskaber er begyndt at opkræve gebyrer for ting, der tidligere var en del af flybillettens pris,…

Nu kommer der lavprisfly mellem Europa og Indien

Af Kenneth Karskov // Det islandske lavprisselskab WOW air har annonceret, at de vil åbne en rute til den indiske hovedstad Delhi. Dermed tager islændingene hul på en ny æra, hvor det bliver muligt at flyve lavpris til verdens største demokrati. Hidtil har…

  • 1
  • 2
  • 3

Sådan er SAS’ nye luksusklasse “SAS Plus”

  • Written by:
Af Kenneth Karskov

Jeg sidder på et midtersæde. Drikker en øl af et plastkrus. Spiser nogle kartoffelchips.

SAS Plus er det ypperste som SAS kan præstere indenfor Europa og Norden, efter selskabet afskaffede Business Class og Economy Extra tidligere på året.

Men hvor andre europæiske selskaber har skruet op for charmen på deres europæiske Business Class, så går SAS den stik modsatte vej.

Det fællesskandinaviske selskab har skåret produktet ind til benet, og går turen til en af de nordiske destinationer, så er der ingen mad ombord – kun snacks at vælge mellem! På samme måde kan du sagtens ende i et midtersæde, og så er der ikke megen luksus over oplevelsen.

Læs her hvad du kan forvente af en tur med SAS i luksusklassen: “Test: SAS Plus”